Hogyan szabadíts fel magadnak több szabadidőt, mindenféle technikai tudás nélkül?

avagy hogyan alakíts ki feladatkezelő szokásokat, amik rövidítik a munkaidődet

Egyéni vagy mikrovállalkozóként te is küzdesz azzal a problémával, hogy:

Egyszerre kell a vállalkozásod ügyvezetőjének, marketingesének és adminisztrátorának lenned?​

Gyakran még az is kimegy a fejedből, hogy kinek kell visszaírni emailben?

Állandóan attól rettegsz, hogy valamit el fogsz felejteni és ezért sűrű bocsánatkérésekbe kell fognod?​

A különbség egy kiegyensúlyozott munka-magánélettel rendelkező vállalkozó és egy folyton rohanásban lévő és tüzeket oltó között pedig egyszerű:

Az előbbinek van egy jól kialakított feladatkezelő rendszere.

Szóval, ha

Túl sok ötleted van és nem tudod melyiket vegyed előre

Van millió feladatkezelő, de neked se időd, se energiád kipróbálni az összeset

Soha nem tudod melyik feladathoz kapjál

Nem vagy techikai guru ezért nem tudod milyen programot használj a feladataid kezelésére

Akkor a legjobb helyen vagy.

Nem kell ugyanis Bill Gatesnek lenned, hogy legyen egy jól működő feladatkezelőd.

Egyetlen jól beállított program és szokás akár napi több órányi felesleges kapkodástól és frusztrációtól szabadíthat meg.

Gondolj bele egy pillanatra, hogy mennyi időt takarítanál meg magadnak, ha nem fejben próbálnád összetenni a feladataidat.

Mennyivel több időd maradna a valós munkára, ha nem kéne állandóan félbehagynod egy feladatot, mert eszedbe jutott egy sokkal fontosabb?

Vajon kiegyensúlyozottabb lenne-e az életed, ha neked csak válogatni kéne a feladatok között, nem pedig emlékezni rájuk?

Ezeket a problémákat oldják meg a feladatkezelő programok:

Észben tartják helyetted a feladataidat.

Átláthatóvá teszik, hogy mi az, ami fontos és mi az, ami nem.

Tervezhetőséget és kontrollt visznek a mindennapjaidba.

Megkönnyítik a döntést, hogy mi legyen a következő lépés.

Maximalizálják a munkádra fordítható időt

És most lehet, hogy azt gondolod, hogy egy ilyen feladatkezelő program felépítése és mindennapi használata egy teljes IT részleget kíván, azonban ez korántsem igaz.

Egy ilyen rendszer felépítése sokkal egyszerűbb, mint hinnéd.

Szia, Stipi vagyok és feladatkezelő rendszerek építésével foglalkozom.


Multis projekt menedzserként, majd mostanra már vállalkozóként temérdek feladatkezelőt tanultam meg használni és tanítottam meg másokat a használatára:

Volt bizony, ahol Microsoft Excelt használtunk erre a feladatra.

Később ezt lecserélte a Microsoft Project és a Teams.

De dolgoztam már Trelloban, Asanában, Notionben, Amazing Marvinban, ClickUpban és EasyProjectben is.

És a tapasztalat azt mutatja, hogy a rendszer kiépítése egyszerű. Ami az igazi nehézség az a megfelelő program kiválasztása.

Mert ahogy autóvásárlásnál is fontos szempont lehet a külső megjelenés a feladatkezelő programok csilli-villi felületei is elterelhetik a figyelmedet az igazán fontos dologról: Milyen funkciói vannak és azok szükségesek-e számodra?

Két ügyfélmunka, a napi ház körüli munkák, bevásárlás és az ép eszed megtartása mellett pedig nem az lesz az elsődleges dolgod, hogy egyesével kipróbálgass minden ilyen feladatkezelőt.

Adott tehát a millió dolláros kérdés:
Melyik feladatkezelőt válaszd?

Ismerősek ezek a szituációk?

Hát a szomszéd srác ért a számítógépekhez és ő azt mondta, hogy a Trello az jó.

Írtam az egyik vállalkozói csoportba és kaptam 10 különböző programra ajánlást.

Néztem róla videót a YouTubeon és elsőre beleszerettem.

Vállalkozóként azonban felelősségel tartozol a saját időd beosztásáért. Ezért nem teheted meg azt, hogy egy ilyen fontos döntés esetén a szomszéd srácra, a random vállalkozóra vagy a YouTube celebre hallgatsz.

Nem tudnak eleget a vállalkozásodról, rólad és arról, hogy miként dolgozol.

Próbálkozhatsz tehát a vakrepüléssel és a folyamatos költözködéssel, vagy rábízhatod magad egy profira, hogy ajánljon neked egy olyan megoldást, ami pontosan passzol az igényeidhez.

Hogyan találunk neked elsőre olyan megoldást, ami hosszútávon megragad az életedben?

Pár alapvető dolgot tisztázzunk még mielőtt továbbmegyünk:

Egy olyan jól átgondolt és szokássá formált folyamatot, ami segít neked abban, hogy legminimálisabb időbefeketéssel a lehető legtöbb munkát tudjad elvégezni. Egy önjáró feladatkezelő rendszer például ezt azzal éri el számodra, hogy neked csak a feladatokat kell beleraknod, a szoltírozást és napokra bontást már megcsinálja helyetted a rendszered.

A digitális feladatkezelők piacán széles a skála azzal kapcsolatban, hogy mit lehet beleszuszakolni és mit nem, egy ilyen programba. Funkció például az, hogy tudod mérni az egyes feladatokkal töltött idődet. De lehet az is, hogy automatikusan össze tudod kötni a Naptáraddal. Minden program esetén más és más a funkciók listája és a csomagok ára, amiben eléred őket.

Természetesen igen. Ha neked csak arra kell valami új, hogy egy előtted álló hatalmas feladattal megbírkózzál, akkor arra is lehet ilyet felépíteni. Persze ez attól is függ, hogy amit jelenleg használsz az elbírja-e ezt a feladatot, vagy inkább át akarod mozgatni máshova. 

Így alakítunk ki egy működő rendszert 30 nap alatt​

Minden a te igényeiddel kezdődik.

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy nem szedik össze azokat a feltételeket, amiknek a rendszer meg kell, hogy feleljen. Lehet, hogy kompromisszumot kötsz és bevállalod, hogy naptár összekötés nélkül használsz egy programot csak hogy az ingyenes csomagban maradhass, pedig van olyan program, ahol ez része az ingyenes csomagnak.
Az első lépés tehát az igényeid pontos összegyűjtése.

A következő lépés az összehasonlítás.

Ha folyamatos költözködésben vagy, akkor mindig csak két rendszert tudsz összehasonlítani egymással. Az egyik, amit éppen használsz, a másik pedig amivel kacérkodsz. Ha viszont az igényeidből indulunk ki, és arra adunk megoldást, akkor meg sem fog fordulni a fejedben, hogy másik rendszerre válts. Ezért fontos egészében látni az összes lehetőséget, nem pedig a frissen felmerülő problémák orvoslására átugrani egy újba.

A harmadik lépés a felépítés

Ha megvan a kiválasztott rendszer, akkor ott fel kell építeni azokat a folyamatokat, amik lehetővé teszik számodra, hogy neked a legkevesebb időt kelljen töltened magának a programnak a használatával. Ettől a lépéstől lesz a rendszered egy veled együtt lélegző segítő társ, aki támogat a munkád hatékony elvégzésében.

A negyedik lépés a finomhangolás

Akarva, akaratlanul is előfordulhat az, hogy elsőre nem sikerül mindent pontosan belőni. Lehet, hogy még egy picit módosítani kell a nézeteken vagy nem pontosan azt írja ki neked a program, amit te megálmodtál magadnak. A tesztelés és finomhangolás időszaka alatt véglegesítjük a rendszered, hogy utána tényleg ne kelljen hozzányúlni, maximum ha valami nagyon nagy változás áll be a munkafolyamataidban.

Az utolsó lépés pedig a szokássá alakítás

Mint minden új dolognak az életünkben, az új rendszer használatának is ki kell alakítanunk a megfelelő szokásokat. Mikor adsz hozzá új feladatokat, mikor nézed át mit csináltál már meg a nap során. Mikor értékeled hogyan telt a napod és még sorolhatnám. Ha nem fordítunk időt és energiát arra, hogy szokássá formáljuk a rendszered használatát, akkor olyan mintha neki sem álltunk volna.

Mi lenne, ha hozzájutnál ehhez a rendszerhez 30 nap alatt, 5 lépésben, egyedi fejlesztés vagy milliós beruházás nélkül?

Szeretném a kezedbe adni a hatékony munkavégzésed fegyverét:
A saját feladatkezelő rendszeredet.

Neked ehhez csak annyit kell tenned, hogy elmeséled nekem, hogy eddig mivel dolgoztál, milyen tapasztalataid voltak és mik lennének az igényeid. Ez alapján én összeállítok neked egy ajánlatot a jelenleg piacon lévő programokból, megbeszéljük az előnyöket – hátrányokat majd pedig felépítem neked a folyamatokat, hogy neked már csak használni kelljen a rendszered.

Nem kell azzal bajlódnod, hogy mit hogyan kell összekötögetni technikailag.

Nem fog amiatt fájni a fejed, hogy a program nem azt csinálja, amit te mondtál neki.

Nem kell többet azon töprengened, hogy mi legyen a következő feladat, aminek nekiugrasz.

Attól függően, hogy hol tartasz jelenleg, három csomagot tudok neked ajánlani

START

Nem használtál eddig semmit és nem is tudod hogyan kéne elindulni.

HALADÓ

Van már egy meglévő rendszered, de nem érzed magad benne otthonosan, ezért másikra váltanál.

PRO

Van egy meglévő programod, de ki szeretnéd hozni belőle a maximumot.

Időnyerő Garancia

Ha úgy érzed, hogy nem azt kaptad a pénzedért, amit itt leírtam, akkor 30 napon belül visszafizetem neked a teljes összeget.

Úgy érzed, hogy ezt neked találtam ki?
Töltsd ki az alábbi jelentkezési adatokat: